Szkolenia

Zarządzanie strategiczne

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy i narzędzi do efektywnego zarządzania strategicznego.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie wiedział jaka jest istota, etapy i metodyki zarządzania strategicznego
  • będzie wiedział jakie są zasady, metody oraz uwarunkowania procesu planowania strategicznego
  • będzie wiedział jakie są uwarunkowania oraz bariery skutecznego wdrażania        strategii
  • będzie wiedział jakie są metody monitoringu realizacji celów strategicznych
  • będzie potrafił skonstruować misję i wizję przedsiębiorstwa
  • będzie potrafił dokonać analizy SWOT

 

Skuteczny kierownik – kierowanie zespołem pracowników

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem oraz trening kompetencji kierowniczych uczestników.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie znał zasady organizacji pracy kierowniczej
  • będzie potrafił skutecznie delegować zadań podwładnym
  • będzie znał zasady zarządzania czasem i planowania
  • podniesie umiejętności kierowania zespołem pracowników

Zarządzanie zespołem projektowym

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem projektowym oraz trening kompetencji uczestników w zakresie kierowania projektem.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie znał zasady organizacji pracy w ramach projektu
  • będzie znał zasady kierowania pracą grupy
  • będzie potrafił zastosować metody grupowego rozwiązywania problemów
  • będzie potrafił wykorzystać systematyczne procedur realizacji projektu
  • będzie potrafił wykorzystać metody strukturyzacji projektu w ramach struktury organizacyjnej

Zarządzanie zmianą

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i technik niezbędnych skutecznego zarządzania w warunkach zmiany oraz trening kompetencji uczestników w tym zakresie.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie potrafił zdiagnozować swój indywidualny styl kierowania
  • podniesie umiejętności wywierania wpływu w sytuacjach trudnych
  • będzie wiedział, jakie są uwarunkowania skutecznego przywództwa
  • będzie wiedział, jakie są uwarunkowania tworzenia kultury organizacyjnej zorientowanej na efektywność
  • będzie znał podstawy zarządzania procesowego
  • będzie wiedział, jakie są uwarunkowania skutecznego zarządzania w warunkach zmiany

Obsługa Klienta

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do skutecznej obsługi Klienta oraz wzrost kompetencji uczestników w zakresie obsługi Klienta.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie potrafi zdiagnozować potrzeby Klienta
  • będzie potrafił efektywnie komunikować się z Klientem
  • będzie potrafił przezwyciężać sytuacje trudnych w kontakcie z klientem
  • podniesie poziom umiejętności bezpośredniej obsługi Klienta

 

Negocjacje i techniki sprzedaży

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i technik niezbędnych do prowadzenia skutecznych negocjacji i sprzedaży oraz wzrost kompetencji uczestników w zakresie negocjacji i technik sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie znał zasady negocjacji nastawionych na współpracę
  • będzie potrafił przygotować się do negocjacji
  • będzie znał style i typy negocjacji
  • będzie potrafił skutecznie przezwyciężać manipulacje w negocjacjach
  • będzie potrafił rozpoznać i stosować podstawowe taktyki negocjacyjne

 

Marketing

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy i narzędzi do konstruowania i realizacji strategii marketingowej w firmie.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie znał podstawy marketingu i zarządzania marketingowego
  • będzie wiedział jakie są zasady budowania marki
  • będzie potrafił zastosować w praktyce zasady komunikacji marketingowej
  • będzie potrafił zastosować w praktyce zasady zarządzania marką
  • będzie znał zasady planowania marketingowego i tworzenia strategii marketingowych

Zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i trening umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania czasem i organizacji pracy

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie potrafił planować i organizować pracę własną
  • będzie potrafił organizować pracę zespołu
  • będzie potrafił zdiagnozować indywidualne przeszkody w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu
  • będzie potrafił organizować efektywne spotkania zawodowe

 

 Prowadzenie prezentacji i spotkań zawodowych

Cele

  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i trening umiejętności niezbędnych do efektywnego prowadzenia prezentacji i spotkań zawodowych.

Korzyści dla uczestnika

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • będzie wiedział, jakie są funkcje i cele spotkań zawodowych
  • będzie wiedział, jakie są zasady przeprowadzenia efektywnej prezentacji
  • będzie wiedział, jakie są sposoby na przezwyciężenie tremy przed wystąpieniem publicznym
  • będzie potrafił zastosować do prezentacji metody audiowizualne
  • będzie wiedział, w jaki sposób sterować przebiegiem spotkania